Menininkai nusprendė pagroti kūrinį be jokių kinų muzikinių citatų ar dekoracijų su hieroglifais. Čia labiau nusitaikyta į turinį, kuris yra universalus, ne apie kurį nors geografinį ar kultūrinį regioną, o apie visą gyvybę.
Įrašai vyko “Mama studijos” patalpose. Buvo pakviesti žiūrovai ir įvykęs koncertas buvo įrašytas. Taip atsirado albumas DDJ (Dao De Jing).
Vilmanto Dambrausko dizainas
Albumo pristatymai vyko ir vyks:
Lapkričio 6 – Plungėje, savivaldybės viešojoje bibliotekoje
Lapkričio 7 – Šiauliuose, Fotografijos muziejuje
Lapkričio 9 – Vilniuje, bare Peronas
Tomo Tereko nuotr.
"Ritmai, kurių niekas nesukūrė, bet kurie viską valdo.
Prisiminimai apie tai, ko niekad nebuvo, bet visi tai atsimena.
Šokis, kurį visi šoka, bet kurio niekas nebandė šokti.
Eilėraščiai be žodžių.
Muzika be muzikantų.
Mintis be sugalvojimo."
„Dalius Naujokaitis yra genialus perkusijos meistras, pastaruoju metu pradėjęs diriguoti ir kurti muziką. Jis yra nenormalus! Jis yra visiškai užvaldytas savo meno, ir niekas kitas jam nerūpi! Pametęs protą dėl muzikos mūzų, jis eina į priekį nenuspėjamai ir pavojingai, kaip ir visi poetai.“ – Jonas Mekas (jonasmekas.com)
"Avangardinės eksperimentinės muzikos bei laisvojo džiazo piligrimas, šiuo metu gyvenantis ir kuriantis Niujorke (JAV), muzikinę karjerą pradėjęs Lietuvoje ir nuolat su įvairiais projektais čia sugrįžtantis. Dalius Naujokaitis-Naujo – laisvas muzikas, grojantis laisvą muziką, laisvą nuo bet kokių muzikinių klišių ir stilistinių rėmų, nuo tradicinių garso išgavimo tradicijų ir nuo įprastų kūrybos formų. Į Daliaus Naujokaičio muzikos audinį įsigėrė visas turtingas skambantis pasaulis – jame ir įvairių šalių bei regionų muzikos elementai, ir įvairių krypčių bei žanrų bruožai, ir jį supančio pasaulio garsai bei triukšmai. Nepaprasta ekspresija išsiskiriantis kūrėjas ir atlikėjas muziką suranda visur – nuo gamtos garsų iki miestų skambesio, o jo rankų paliesti muzikos instrumentais gali tapti patys įvairiausi objektai – indai, laiptų turėklai, pjūklas, etc. Vitališka energija trykštantis kūrėjas vertina spontanišką muzikavimą ir aistringai dalyvauja įvairiuose performansuose bei pats juos inicijuoja.” - Jūratė Kučinskaitė (mic.lt)
Eglės Ščerbinskaitės nuotr.
Gintautas Gascevičius Ginc - performeris, būgnų ir perkusijos meistras, kompozitorius. Šiandien Gintautas yra daugelio muzikinių projektų dalyvis, spektaklių garso takelių autorius, kuriantis be standartų ir nuolat stebinantis klausytojus netikėtomis mušamųjų, vokalo, vaizdinių konceptualizacijomis. G. Gascevičiaus solinis albumas „FonoGrafijos“ įvertintas kaip vienas konceptualiausių 2017 m. išleistų albumų. Ryškiu individualiu braižu išsiskiriantis kūrėjas meno pasaulyje vertinamas kaip ypač originalus muzikinių performansų kūrėjas ir atlikėjas.
2018 metų menininko darbas – CD albumas „Varava“. Čia autorius daug dėmesio skyrė erdvės, kaip muzikos instrumento, organiškame buvime idėjų, poskonių, įtakų pynėje. Vietomis sąmoningai vengiama sterilumo, žengiama už profesionalumo ribų, audžiant muzikinį audinį, nevengiama suskambėti neįprastai. Jo muzika kuriami pasauliai labai vizualus. Tai tikras garsų teatras.
Albumo skambesys visiškai kitoks negu „FonoGrafijos“, nors Gintautas ir tęsia kūrybines keliones atvaizdų ir vizijų „portalais“. Tai naršymas po neatrastus pasaulius, nepažintos teritorijos landšaftų tyrinėjimas ir jų topografinis žymėjimas.
2020 išleistas trečias solinis albumas „Oneirologija“ (graik. oneiros – sapnas, logos – mokslas). Tai trečioji trilogijos dalis – pirmąjį albumą jis dedikavo Vietai, antrąjį – Erdvei, o pastarasis, kaip pats sako, apie Vidų.
„O kas, jeigu visa tai yra sapnas? Ir tuoj, suskambėjus žadintuvui, tu pabusi. Arba pabus tas, kuris visa tai sapnuoja. Ir tai nesi tu,“ – aprašo G.Gascevičius. Albumas buvo įrašinėjamas akustiškai įdomiose vietose: apleistame sovietiniame kariniame raketų angare, dirbtinėje ežero saloje, akmeninėje pirtyje. Nuo rakandų iki staklių, įvairiausių skambančių objektų ar tradicinių instrumentų – pasitelkus kompiuterinę techniką, albume išgautas unikalus, dar niekada negirdėtas skambesys. Matomumai ir girdimumai tarsi verčia neabejoti visa ko tvarumu. Bet šešėlio šešėliai ir anapusybės ženklai vis praneša apie nepasakomumą, nes tai – ne iš žodžių pasaulio", - taip šio projekto idėją apibūdina muzikantas.
CD albumą dalinai finansavo AGATA ir LATGA.