Pradžia / Garsas / Sound
 

Muzikos agentūra M.P.3 švenčia keturioliktą gimtadienį

Radikaliai.lt sveikina muzikos agentūrą M.P.3 su 14-uoju gimtadieniu ir linki ir toliau išlikti tokiai šauniai.

Radikaliai.lt
2016 m. Kovo 01 d., 10:45
Skaityta: 42 k.
Muzikos agentūra M.P.3 švenčia keturioliktą gimtadienį

Viena žymiausių Lietuvos muzikos agentūrų M.P.3 šią savaitę pradėjo skaičiuoti penkioliktus gyvavimo metus.

„Tai yra puiki akimirka trumpam sustoti, pažvelgti atgal, nes prieš akis nauji, įdomūs ir nepaprastai intensyvūs metai, – sakė agentūros steigėjas ir vadovas Vaidas Stackevičius. – Gyvename geru laikotarpiu, kai džiugina bręstanti ir besivienijanti Lietuvos muzikos rinka ir kad galime prie to prisidėti.“

M.P.3 veikia nuo 2002-ųjų ir yra viena ilgiausiai veikiančių bei viena sėkmingiausių mūsų šalies muzikos agentūrų. M.P.3 išleido per 50 albumų ir singlų, sukūrė per 40 vaizdo klipų, surengė šimtus koncertų. Agentūros prodiusuojami atlikėjai ir įgyvendinti projektai laimėjo per 90 įvairių apdovanojimų ir įvertinimų nuo „Pravdos“ naujokų iki „MTV Europe“.

Šiuo metu M.P.3 prodiusuoja grupes „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“, „Antis“, „Biplan“, „Colours of Bubbles“, „Siela“ ir bendradarbiauja su populiariais Latvijos, Estijos, Lenkijos, Baltarusijos ir Ukrainos atlikėjais. Kompanijos planuose ne tik jos pačios organizuojami projektai, tačiau ir bendradarbiavimo skatinimas Lietuvos muzikos rinkos viduje (Vaido Stackevičiaus iniciatyva 2014 metais Lietuvoje atgimė auksinių ir platininių albumų ir singlų apdovanojimai) bei partnerystė su kaimyninėmis šalimis.

Gimtadienio proga M.P.3 prisimena sėkmingiausius savo leidybinius ir koncertinius projektus, įvykusius per 14 kompanijos gyvavimo metų.

Populiariausias CD albumas – Jurga „Aukso pieva“ (išleidimo data – 2005 09 16). Bendras tiražas: 23 000 vienetų. Šis albumas 2006 metais tapo platininiu, o 2008 metais buvo išleistas specialiu tiražu su natomis ir akordais. Albumas jau nebegaminamas, tačiau labai nedidelis šio albumo kiekis tebėra JAV ir kažkada gali maloniai nustebinti muzikos kolekcionierius Lietuvoje.

Populiariausias CD singlas – „LT United“ „We Are the Winners“ (2006 06 07). Tiražas: 5 000 vienetų Lietuvoje ir apie 1 000 vienetų Suomijoje. Prieš dešimtmetį Europą sudrebinęs eurovizinis lietuvių projektas platininiu Lietuvoje tapo vos per aštuonias savaites, dar 2006-ųjų rugpjūtį. Kompaktinis singlas buvo išleistas ir Suomijoje, kur nacionaliniame tope pagal pardavimus pakilo iki 14 vietos. Dainą „We Are the Winners“ savo koncerte Briuselyje yra atlikęs Robbie Williamsas.

Sėkmingiausia vinilo plokštelė – Jurga „Prie žalio vandens“ (2010 10 05). Tiražas: 500 vienetų. Šią plokštelę sudaro rinktinės Jurgos albumų „Aukso pievos“ ir „Instrukcijos“ dainos. Vienas tų albumų (kartu su „Anties“ LP „Zuikis Pleibojus“), kurie labiausiai iš populiariosios muzikos įrašų prisidėjo prie vinilo renesanso Lietuvoje. Paprastai vinilo plokštelės Lietuvoje leidžiamos 100-300 vienetų tiražu.

Didžiausiu tiražu išplatinta kompaktinė plokštelė – „InCulto“ „Eastern European Funk EP“ (2010 04 16). Tiražas: per 50 000 vienetų. 2010 metais grupei „InCulto“ Lietuvoje laimėjus nacionalinę „Eurovizijos“ atranką, keturiolikoje Europos šalių reklaminiais tikslais grupės gastrolių metu buvo išplatintas gana įspūdingas šio EP kiekis.

Skaitmeninis singlas arba albumas – „Antis“ su Leon Somov & Jazzu „Nauji metai“ (2014 12 16). Tiražas (pagal skaitmeninius pardavimus): 420 vienetų. Dvejus pastaruosius metus per naujuosius ši daina buvo perkamiausia Lietuvos „iTunes“. 2015 metais šis singlas Lietuvoje buvo pripažintas auksiniu ir artėja prie platininio apdovanojimo, prie ko labiausiai prisideda jo vaizdo klipo peržiūros ir perklausos internete.

Daugiausia „YouTube“ peržiūrų – „Antis“ su Leon Somov & Jazzu „Nauji metai“ (režisierius Saulius Baradinskas, 2014 11 27). Peržiūrų skaičius: 4 mln. Praėjusį savaitgalį šis vaizdo klipas įveikė keturis milijonus peržiūrų ir pradėjo penktąjį.

Didžiausias koncertas (su bilietais) – „Lyapis Trubetskoy“ (Baltarusija) albumo „Hraj“ pristatymas Vilniuje, „Siemens“ arenoje (2013 11 30). Žiūrovų: 11 000. Populiariausios baltarusių grupės, kuri iki savo išsiskirstymo 2014 metais buvo uždrausta savo šalyje, koncertas Vilniuje sutraukė minias žiūrovų iš Baltarusijos, Lietuvos ir aplinkinių šalių. Koncertas internetu buvo tiesiogiai transliuojamas į Baltarusiją. Šią transliaciją stebėjo dar 120 000 unikalių vartotojų iš daugiau kaip 20 šalių – tai yra absoliutus rekordas per visą Baltarusijos interneto istoriją.

Didžiausias koncertų turas (su bilietais) – „Antis“ „Zombiai atrieda atidunda!“ (2014 12 20-31). Žiūrovų skaičius: 16 000. Jubiliejinis „Anties“ trisdešimtmečio turas aplankė didžiausias Šiaulių, Vilniaus ir Kauno arenas. Praėjusiais metais šio turo pagrindu buvo išleistas riboto tiražo (pardavimui skirta 1 000 vienetų) koncertinis albumas „Zombiai atrieda atidunda!“, šį koncertą didžiąjame ekrane Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje parodė kino centrai „Forum Cinemas“.

Didžiausias koncertas (nemokamas) – „Biplan“ pasirodymas Kijeve Maidane (2013 12 12). „Biplan“ tapo viena pirmųjų užsienio grupių, atskubėjusių išreikšti palaikymo Ukrainos žmonėms. Prognozuojama šio pasirodymo auditorija: apie 70 000 žiūrovų ir nežinomas skaičius interneto transliacijos metu.

Artimiausiuose M.P.3 planuose – šį šeštadienį Vilniaus muzikos klube „Tamsta“ rengiamas roko grupės „Siela“ koncertas. Artimiausias numatomas agentūros leidinys – jau kitą savaitę, kovo 8 dieną, pasirodysiantis šiauliečių grupės „Colours of Bubbles“ naujasis albumas „She is the Darkness“, kurį kovo-balandžio mėnesiais lydės pristatymo koncertų turas. Šiandien radijo stotis pasiekė antrasis šio albumo radijo singlas – „The Edge of the World“, kuriam netrukus pasirodys ir vaizdo klipas.

M.P.3 kolektyvas po „Biplan 20!“ koncerto ir M.P.3 logotipas (Žygimanto Jurevičiaus ir asmeninio archyvo nuotr.).

Komentarai