„Susidomėjimas konferencija ir 100% išpirkti bilietai pernai parodė, jog Lietuvoje trūksta renginių skirtų kūrybai ir verslumui viename“, - sako viena iš „What's Next?“ sumanytojų Živilė Diavara.
Živilė Diavara
Konferencija auga
Šiemet dviejų kūrybai pašvęstų dienų programa vyks per 3 erdves: menų fabrike „Loftas“, „IndEx Hall“ ir „Radio Lofts“.
Jas užpildys ne tik konferencijoms būdingi pranešimai, bet ir kūrybiško verslo debiutai, dizaino showroom'as, diskusijos, vieši interviu ir gala vakarienė industrinėje ervdėje su vienu geriausių virtuvės šefų Lietuvoje.
„Šiemet mūsų ambicijos yra didesnės nei pernai. „What’s Next?“ – didžiausia kūrybai dedikuota konferencija ne tik Lietuvoje (ką jau pasiekėme pernai), bet ir Baltijos šalyse“, - sako Ž. Diavara.
Savo pranešimus, kūrybiško verslo debiutus, atvirus interviu lapkričio 6-7 dienomis parengs ne tik žinomi savo srities profesionalai iš Lietuvos, bet ir svečiai iš įvertintų reklamos agentūrų bei kitų kūrybos sferų užsienyje.
Konferencijos naujovės šiemet
„Šiemet nemažai dėmesio skirsime žaidimų sektoriui - neįsigilinus sunku ir įsivaizduoti, tačiau labai didelė dalis verslų anksčiau ar vėliau turės suvokti „gaming“ įtaką ekonomikos ir kūrybos progrese“, - apie šių metų konferencijos naujoves kalba Živilė.
Taip pat šių metų konferencijos metu vyks kūrybiško verslo debiutai, skirti partnerių paieškai ar investicijų pritraukimui. Čia jungsis kūryba ir vizualioji kultūra su verslu, mokslu bei naujausiomis technologijomis.
Vis dėlto viena saldžiausių konferencijos naujovių - gala vakarienė industrinėje erdvėje, Lietuvoje dar neregėtu formatu, kuris irgi, beje, primena žaidimą.
„Taip, kūrybiško verslo ir verslios kūrybos kviesime semtis ne tik saujomis, bet ir šaukštais“, - šypsosi Živilė.
„What’s Next?“ supažindins kūrybininkus su tiksliukais
Lietuvoje vyksta vis daugiau konferencijų, bet daugiausia jų yra organizuojama verslo sektoriuje.
Vienintelė dviejų dienų kūrybai skirta konferencija su aktyvia, ne tik sėdima, programa kviečia suklusti ne tik kūrybininkus, bet ir verslininkus: „Inovacijos ir naujos kūrybiškos idėjos yra sėkmingo verslo pagrindas šiais laikais“, - priduria Ž. Diavara.
Per dvi dienas daugybė skirtingų minčių ir idėjų pasieks konferencijos dalyvius apie tai, kas mūsų laukia artimiausioje ateityje kalbant apie vizualiąją kultūrą, technologijas, inovacijas, reklamą ir verslą. Tai sufleruoja ir pats konferencijos pavadinimas - „What's Next?“ (anglų k. - „O kas toliau?“). Sekite naujienas.